CASE
Rotterdam de boer op
CAMPAGNE | VISUAL DESIGN | WEBSITE | ON- EN OFFLINE MIDDELEN
Negentien partijen werken samen om deze gedurfde droom waar te maken. De Nationale Postcode Loterij kent vijf miljoen euro toe voor de start van deze grote beweging; meer biodiversiteit op het platteland, regionaal geproduceerd eten en een gezonde bedrijfsvoering voor boeren. Dat is Rotterdam de boer op!
Soms mag je meewerken aan een droomproject. Zo ontwikkelden Jacinta Breijer en ik de website voor Rotterdam de boer op en ontwikkelde ik, in samenwerking met de boswachters communicatie van Natuurmonumenten, de campagne voor de Open Dagen. Ik ben echt benieuwd hoe dit de nieuwe standaard gaat worden. Er moet nog veel gebeuren omdat de mensen het idee eerst moeten gaan omarmen en er dan hun levensstandaard van moeten maken. Deel de website en werk mee aan de toekomst van Rotterdam!
Aardpeer | DRIFT | FrieslandCampina | Natuurmonumenten | Greenchoice | Herenboeren Nederland | Picnic | Rabobank | Rechtstreex | Rotterdamse Oogst | Staatsbosbeheer | Gemeente Rotterdam | LTO Noord | Naturalis Biodiversity Center | Rotterdam Make it Happen | SMK (Stichting Milieukeur) | Zuid-Hollands Landschap
Opdrachtgever: Vereniging Natuurmonumenten
Samen met: JSB design, Jacinta Breijer | Steff Black
Meer cases:
Case
Dreven, Gaarden en Zichten
corporate identity | visual design | on- en offline middelen
Case
Van Nelle Fabriek Rotterdam
corporate identity | visual design | user interface | on- en offline middelen
Case
Worldeye
Amsterdam
COMMUNICATIESTRATEGIE | CORPORATE IDENTITY | VISUAL DESIGN | USER INTERFACE | ON- EN OFFLINE MIDDELEN
Case
ImplantSens
Amsterdam
PLATFORM | website | ILLUSTRATIES