CASE

Ons Delft, maak de stad!

corporate identity | visual design | on- en offline middelen

Hoe maak je mensen bewust van hun eigen invloed op de stad van de toekomst? In Delft is het meedenken met de stad zeker niet nieuw. Al eerder organiseerde de gemeente succesvolle participatietrajecten. Maar hoe zorg je dat nóg meer mensen zich betrokken voelen bij de toekomst van de stad?

Door te laten zien dat ze zelf invloed hebben op hun eigen leefomgeving en hen te enthousiasmeren om ook in de toekomst actief mee te doen en te denken. Door te laten zien wat er al is en kan én te dromen over wat nog kan komen. En dit door activiteiten, verspreid door de hele stad met onderdelen die niet zouden misstaan op een festival. BRAND The Urban Agency heeft zich bezig gehouden met de strategische invulling en mij gevraagd bij het ontwikkelen van een opvallende huisstijl met eventlogo en een toolkit, posters met toekomstdillema’s en andere creatieve campagne uitingen. Dit hielp de aangehaakte partners snel en makkelijk zelf deelnemers te werven.

Opdrachtgever: Brand the urban agency

ons delft 2
ons delft 3
ons delft 4
ons delft 5
ons delft 7
ons delft 8

Meer cases:

Case

Dreven, Gaarden en Zichten

corporate identity | visual design | on- en offline middelen

Case

Van Nelle Fabriek Rotterdam

corporate identity | visual design | user interface | on- en offline middelen

Case

Worldeye

Amsterdam

COMMUNICATIE STRATEGIE | CORPORATE IDENTITY | VISUAL DESIGN | USER INTERFACE | ON- EN OFFLINE MIDDELEN

Case

Triade Vitree

Amsterdam

infographics | jaarverlslagen | visual design | infographics | illustraties | on- en offline middelen

Balk element

Bellen of mailen?

Jasper Spronk
06 28 88 04 35

Gouvernestraat 133-3
3014 PM  Rotterdam
Nederland