CASE
Ons Delft, maak de stad!
corporate identity | visual design | on- en offline middelen
Hoe maak je mensen bewust van hun eigen invloed op de stad van de toekomst? In Delft is het meedenken met de stad zeker niet nieuw. Al eerder organiseerde de gemeente succesvolle participatietrajecten. Maar hoe zorg je dat nóg meer mensen zich betrokken voelen bij de toekomst van de stad?
Door te laten zien dat ze zelf invloed hebben op hun eigen leefomgeving en hen te enthousiasmeren om ook in de toekomst actief mee te doen en te denken. Door te laten zien wat er al is en kan én te dromen over wat nog kan komen. En dit door activiteiten, verspreid door de hele stad met onderdelen die niet zouden misstaan op een festival. BRAND The Urban Agency heeft zich bezig gehouden met de strategische invulling en mij gevraagd bij het ontwikkelen van een opvallende huisstijl met eventlogo en een toolkit, posters met toekomstdillema’s en andere creatieve campagne uitingen. Dit hielp de aangehaakte partners snel en makkelijk zelf deelnemers te werven.
Opdrachtgever: Brand the urban agency
Meer cases:
Case
Dreven, Gaarden en Zichten
corporate identity | visual design | on- en offline middelen
Case
Van Nelle Fabriek Rotterdam
corporate identity | visual design | user interface | on- en offline middelen
Case
Worldeye
Amsterdam
COMMUNICATIESTRATEGIE | CORPORATE IDENTITY | VISUAL DESIGN | USER INTERFACE | ON- EN OFFLINE MIDDELEN
Case
Triade Vitree
Amsterdam
infographics | jaarverlslagen | visual design | infographics | illustraties | on- en offline middelen