CASE
Dreven, Gaarden, Zichten
corporate identity | visual design | on- en offline middelen
Net als veel andere wederopbouwwijken in Nederland staan ze tegenwoordig vol met verouderde sociale huurwoningen. De gemeente Den Haag wil de komende jaren deze wijken in Zuidwest sterk verbeteren. Dat wil zeggen: verouderde woningen vervangen, beter groen creëren en bewoners op allerlei manieren meer kansen bieden. De buurten Dreven, Gaarden en Zichten zijn de koplopers.
BRAND The Urban Agency heeft voor de gemeente Den Haag een strategie ontwikkeld waarbij de buurtbewoners van de Haagse buurten Dreven, Gaarden en Zichten de komende 20 jaar zoveel mogelijk bij de uitwerking van de plannen worden betrokken. Er is een ‘van buurt naar buurt’ reizende tentoonstelling bedacht, waarvoor Koos Dekker en ik het campagnebeeld hebben ontwikkeld en heel veel middelen hebben gemaakt. De fantastische campagne-illustraties zijn van Ron Schuijt.
Opdrachtgever: Brand the urban agency
samen met: Koos Dekker
Meer cases:
Case
Utrecht Businesspark Papendorp
communicatiestrategie | corporate identity | eventcommunicatie | visual design | user interface | website | SEO / SEA | on- en offline middelen
Case
Rotterdam de boer op!
-
CAMPAGNE | VISUAL DESIGN | WEBSITE | ON- EN OFFLINE MIDDELEN
Case
Smart Parks
Amsterdam
INFOGRAPHICS | JAARVERLSLAGEN | VISUAL DESIGN | USER INTERFACE | WEBSITE | ON- EN OFFLINE MIDDELEN
Case
ImplantSens
Amsterdam
platform | website | illustraties