CASE

Dreven, Gaarden, Zichten

corporate identity | visual design | on- en offline middelen

Net als veel andere wederopbouwwijken in Nederland staan ze tegenwoordig vol met verouderde sociale huurwoningen. De gemeente Den Haag wil de komende jaren deze wijken in Zuidwest sterk verbeteren. Dat wil zeggen: verouderde woningen vervangen, beter groen creëren en  bewoners op allerlei manieren meer kansen bieden. De buurten Dreven, Gaarden en Zichten zijn de koplopers.

BRAND The Urban Agency heeft voor de gemeente Den Haag een strategie ontwikkeld waarbij de buurtbewoners van de Haagse buurten Dreven, Gaarden en Zichten de komende 20 jaar zoveel mogelijk bij de uitwerking van de plannen worden betrokken. Er is een ‘van buurt naar buurt’ reizende tentoonstelling bedacht, waarvoor Koos Dekker en ik het campagnebeeld hebben ontwikkeld en heel veel middelen hebben gemaakt. De fantastische campagne-illustraties zijn van Ron Schuijt.

Opdrachtgever: Brand the urban agency
samen met: Koos Dekker

omgevingcommunicatie den haag 2
omgevingcommunicatie den haag
omgevingcommunicatie den haag 4
omgevingcommunicatie den haag 9
omgevingcommunicatie den haag 6

Meer cases:

Case

Utrecht Businesspark Papendorp​

communicatiestrategie | corporate identity | eventcommunicatie | visual design | user interface | website | SEO / SEA | on- en offline middelen

Case

Rotterdam de boer op!

-

CAMPAGNE | VISUAL DESIGN | WEBSITE | ON- EN OFFLINE MIDDELEN

Case

Smart Parks

Amsterdam

INFOGRAPHICS | JAARVERLSLAGEN | VISUAL DESIGN | USER INTERFACE | WEBSITE | ON- EN OFFLINE MIDDELEN

Case

ImplantSens

Amsterdam

platform | website | illustraties

Balk element

Bellen of mailen?

Jasper Spronk
06 28 88 04 35

Gouvernestraat 133-3
3014 PM  Rotterdam
Nederland